RÍA DE VIGO ESPAZO LIBRE DE CONTAMINACIÓN

COMO DEFENDER UNHA RÍA LIMPA

As verteduras directas á ría de Vigo, de augas fecais sen o tratamento de depuración preceptivo, con saida nos aliviadoiros da rede de colectores de marxe de ría e mesmo das EDARS, séguense producindo acotío.

Ler máis...

A Ría de Vigo, as súas fronteiras como portas a contaminación

A ria de Vigo, as súas fronteiras como portas á contaminación

A ría como un todo.

A ría de Vigo ocupa unha superficie de 156 km2, contén un volume de 3,28 km3 de auga e se estende 33 km desde a desembocadura do río Oitavén-Verduxo ao nordeste ata as illas Cíes ao sudoeste.

A MOBILIDADE, COMPROMISO MEDIO AMBIENTAL

A mobilidade, compromiso medio ambiental.

A mobilidade, (desprazamento de persoas e mercadorías), como un servizo público, de respecto ao medio e complemento á calidade de vida, debe ser unha prioridade das administracións e cidadáns.

A renovación da auga na Ría de Vigo

ria de vigo
imaxe de salvemosmonteferro.org

Xa vamos falando nos últimos artigos do comportamento da auga na ría de Vigo, neste artigo, queremos profundizar un pouco máis, sen entrar no máis técnico de todo-los estudos que a día de hoxe xa existen sobre a hidrodinámica da ría, si que queremos dende a plataforma, achegarvos algúns datos que explican dun sinxelo xeito como se moven, cando e canto, as augas da ría de Vigo.

Ler máis...

A renovación da auga na Ría de Vigo (causas e consecuencias)