A RÍA UN LABORATORIO NA CASA

A RÍA DE VIGO E CONTORNA, ESPAZO SOCIO-ECONÓMICO DE INVESTIGACIÓN CIENTIFICA. E UN LABORATORIO NA CASA

No acto celebrado o día 12 de Decembro no salón de actos da facultade de Ciencias do Mar na Universidade de Vigo, tanto os relatores como os asistentes coincidiron na necesidade de facer unha análise sobre a saúde da ría, as súas necesidades e sobre a posibilidade de considerala unha contorna única, como espazo socio económico e de investigación.

CHARLA MEDIOAMBIENTAL BOUZAS

CONCLUSIÓNS DA CHARLA MEDIO AMBIENTAL CELEBRADA EN BOUZAS O 19/10/2013:

Temática tratada: Evolución da ría de Vigo ao longo da historia; Portas a contaminación na ría de Vigo; Explotación sustentable dos recursos naturais do mar e da costa.

CHARLA MEDIO AMBIENTAL 29 OUTONO BOUZAS

DENTRO DO PROGRAMA DE ACTIVIDADES PROPIAS, A PLATAFORMA POLA DEFENSA DA RÍA DE VIGO EN COLABORACIÓN CO (GAC7), GRUPO DE ACCIÓN COSTEIRA RÍA DE VIGO, ALDAN A GUARDA, CELEBRAN UNHA CHARLA COLOQUIO, MARTES 29 DE OUTONO, ÁS 19 HORAS EN BOUZAS, RÚA DO PAZO Nº 2, 1º.

CHARLA EN CORUXO

CHARLAS COLOQUIO DA PLATAFORMA POLA DEFENSA DA RÍA DE VIGO “CÍES”, EN CORUXO O 8 DE XUÑO DE 2.013

Na charla coloquio de Coruxo, sobre o libro. A RÍA DE VIGO, Impacto da actividade humana, xestión sostible e conservación ambiental. Do dito acto fixo a presentación D. Emilio Péres Pérez, presidente da A.V de Coruxo. Interviñeron Dna. Ana Belén Antelo Rodríguez, Licenciada en Ciencias do Mar e educadora ambiental, membro da PDR e D. Alfredo López Fernández, Doutor en Bioloxía e membro da PDR.

RESUMO CHARLA COLOQUIO EN GONDOMAR

CHARLAS COLOQUIO GONDOMAR, 14 DE XUÑO DE 2013

Na charla coloquio de Gondomar presentada por D. Xosé Ramón García, do IEM, interviron: Dna. Mª. Xosé Vázquez Rodríguez do departamento de Economía Aplicada da Universidade de Vigo e D. Serxio Regueira presidente da Plataforma pola Defensa da Ría de Vigo CIES.